Nuffnang Ads

Jumaat, 14 Oktober 2011

HERBA KENCANA OH KENCANA

allo..hari nie aku nk share la ngan korang ubat yang aku makan selepas bersalin..hari ke 3 aku bersalin, punyer la sembelit sampai aku menangis dalam toilet..dah jahitan byk..YaALLAH ..sakitnye..my mum beritahu dekat kakak aku..kebetulan, kakak aku masa tue jual herba kencana..so dia promote la kat aku..alhamdulillah, memang hebat herba nie..aku makan masa dalam pantang sehingga la sekarang..alhamdulliah..sembelit x de, anak aku pun antibodi kuat, kurang demam. selsema ..susu dada pun byk..bile kite bgn pagi best je rase..x de nk menggeliat segala..rasa fresh je..sakit2 urat pun alhamdulliah tiada..my mum pun try jgk herba nie, pasal dia selalu sakit urat..alhamdullilah dia makin sihat..dalam usia nk masuk 60 tahun masuh kuat lagi..buat kerja umah, jaga anak aku..huhuhuhu..harga herba nie pun berpatutan..sekarang aku makan herba ni plus pure callogen pulak..kawan aku makan, muka dia cantik berseri..huhuhu..bestnye kan..kalo korang nak tau dengan lebih lanjut pasal herba nie, aku bg add fb dia..forum kumuniti herba kencana..selamat berjaya..aminn

Tiada ulasan:

Catat Ulasan