Nuffnang Ads

Jumaat, 14 Oktober 2011

bestNYE jADI ibu..

setiap wanita dalam dunia nie, inginkan anak penyambung zuriat..tue la yang aku rasai sekarang..betapa bestnye jadi seorang ibu,.,huhu..tanggal 20.9.2010, aku selamat melahirkan seorang baby gurl..aku beri nama MARSHA SHAURAH BINTI SHAMRIZAL..puas jgk search kat internet..nama2 yang sesuai dan punya maksud yang baik..cari punyer cari finally aku jumpe jgk tapi bukan dalam internet..dalam buku hadiah perkahwinan aku..thank a lot to MISS ANIS SURIHA..akhirnya aku jumpa jgk name yang sesuai..pengalaman melahirkan anak memang susah nk lupe la..aku rase semua wanita di luar sana pun begitu jgk kan..huhuhuhu..tapi bila diingat balik. bestnye..bukan semua org merasai pengalaman sebegini..berat anak aku 3.51 kg..masa dalam proses kelahiran tue, sorang nurse tue siap pesan agi kat aku, jgn makan makanan yang mempunyai karbohidrat yang tinggi..anak sulung dah 3.51 kg..anak ke dua mau brape kg..kate nurse tue la..aku x ambik pot mane..pasal aku tgh sakit..yang aku tau masa tue, push! push and push!!!!..dekat 10 jam aku bertarung dalam labour room..hanya ALLAH yang tahu keadaan aku masa tue..fuh!!! tapi semuanya dah setahun berlalu..anak aku dh besar, dah boleh berjalan..noty2 gitu..hihihihi..ibu love kamuuu sayang..muuahhhhhh100000000000XX..

"Ya ALLAH, KAU jadikanlah puteri ku seorang puteri yang solehah, cerdik, pandai, sihat, pemurah, yang patuh pada ajaran Mu dan patuh kepada kedua ibu bapanya..aminn....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan